uitrusten - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu uitrusten - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu

uitrusten

Blijf op de hoogte en volg gertenerna

14 April 2015 | Indonesië, Jogjakarta

De oudjes moesten vandaag even uitrusten . Na het ontbijt lekker lui bij het zwembad liggen. De zon kwam door de vernevelde lucht en af en toe even stralend...maar oei oei. toch hier en daar al verbrand. Dat was niet de bedoeling, erg verradelijk dus, beter oppassen en insmeren. Om toch traditiegetrouw op vakantie wat te snaaien te hebben zijn we nog even naar de supermarkt gelopen. Paar woorden indonesisch kennen we , dus de lekkere dingen zaten al gauw in de winkelmand...incl een cornetto. Aan het eind van de middag de ondertussen welbekende stort bui waarbij het dan eventjes een beetje afkoelt. Het personeel is ontzettend vriendelijk en we voelen ons ook hier weer thuis. Het aantal gasten is zo ongeveer 25, zo ongeveer het maximum aantal voor hier. Lekker rustig , gemoedelijk en iedereen even vriendelijk. Voor morgen staat Borobudur op de planning.we zijn erg benieuwd hoe dat het er in echt uit ziet, vast zo mooi als op de plaatjes. Bij ons is het 5 uur later dus gaan wij al bijna weer lekker slapen. Groetjes uit yogyakarta

• 14 April 2015 - 18:37

Annie:

Erna en Gert

in het echt is hij veel mooier dan op de plaatjes.

veel plezier

Annie