sanur relaxen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu sanur relaxen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu

sanur relaxen

Blijf op de hoogte en volg gertenerna

01 Mei 2015 | Indonesië, Sanur

Twee dagen zijn we al wat in de rust modus. We zwemmen en zonnebaden wat....nou ja wel zoveel mogelijk in de schaduw. Af en toe stappen we even op de fiets. Langs het strand. .Door de stad en dan zoals het hoort aan de linkerkant. ..dat lukt prima. ..van de verkeersregels weten we wat minder. Als je voor het verkeerslicht staat en deze staat op rood en je wil links af dan hoef je niet te wachten....Wie er zonder verkeerslichten eerst naar rechts, links of rechtdoor mag. ...geen idee...we gaan maar wat met de verkeersstroom mee.
We zagen in een super supermarkt welke groenten en fruit er verkocht worden. En ja hoor ook de wel bekende kip. Heel...half..met kop en poot...en ach hoe lief...schalen met kippenkopjes , netjes gesorteerd, liefelijk allemaal naar de zelfde kant geschikt ,de oogjes dicht en snaveltjes toe...zeg maar lepeltje lepeltje.
Zolangzamerhand nadert het eind van de vakantie. ..nog even bedenken of we nog ergens naar toe gaan...of de laatste dagen gewoon lekker luieren.

• 01 Mei 2015 - 19:48

Marijke:

Wat een mooie en leuke foto's komen er steeds voorbij. Ieh, de kippetjes, ik zie het al helemaal voor me, getsie. Wat gaat de tijd snel, geniet nog samen van de laatste dagen.

• 02 Mei 2015 - 00:28

Gerlinda:

Lieve mensen geniet nog even......!