lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu

lovina

Door: erna

Blijf op de hoogte en volg gertenerna

21 April 2015 | Indonesië, Lovina

het internet is belabberd hier dus met veel moeite wordt geprobeerd een verslag te schrijven.
18 april dus naar Bali gevlogen. mooie korte vliegreis van anderhalf uur. Daarna met de taxi naar lovina door de stad Denpasar waar je duidelijk ziet dat hier het geloof hindoeisme is.alle gevels en huizen rijkelijk versierd met beelden en overal tempeltjes.Daarna flink de bergen op....wat een prachtig uizicht...om daarna in een flinke stortbui terecht te komen.Onder aan de berg is het weer droog.Lovina is een klein dorpje aan de kust...de stranden zijn van lavazand...niet om te gaan liggen dus maar dat wisten we vooraf. Maar wandelen is daar oke.Soms even van het strand af en loop je tussen de woonhuisjes van de bevolking. Weer leuk om te doen......2 km...een uur over gedaan
..met af en toe even schuilen onder een boom...oef wat warm...en dan weer een uur terug.
Foto's volgen nog...
we hebben hier weer een heerlijke tuin met zwembad. vlinders , vogels , hagedisjes, eekhoorn enne...we zagen een rat...maar oke dat is hier nu eenmaal zo...grote sprinkhanen en rare vliegend en springende kever of zo iets..Een heeft het niet overleefd...die wilde steeds bij Gert zitten...maar kwam aan zijn eind door een flinke mep met zijn slipper...
geen idee of het nog lukt om vanuit Lovina nog veel te schrijven....we wachten af..groetjes van ons.

• 21 April 2015 - 19:43

Wij:

De tijd vliegt voorbij zeker.... apart om dieren te zien die je nog nooit hebt gezien. Gert: je bent nog stoerder dan ik dacht;)

• 27 April 2015 - 02:16

Jeroen:

Het is geen taxi maar een car rental auto lieverd!