wandelingen - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu wandelingen - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu

wandelingen

Blijf op de hoogte en volg gertenerna

17 April 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Vanmorgen naar het centrum geweest..genaamd Malioboro. Tja...winkelstraat met veel kleding winkels en dan op de stoep een paar honderd meter lang verkoop kramen aan weerszijden van de straat. Druk en warm. Veel te koop qua kleding, maar nou niet echt onze smaak. Om nou in Hoogeveen in een batik rokje, broek of jurk te lopen...in de winkels keding heel goedkoop, maar ook net niet dat wat we zochten haha. Toch mooi om daar even geweest te zijn. Drukte van auto`s scooters, riksja` en peerd met wagen. De riksja mannen en peerdemannen liggen meer te maffen in hun karretjes dan dat ze mensen vervoeren....een soort van slapend rijk worden ofzo.
Terug bij het hotel gauw een duik in het zwembad en dan zijn we klaar voor nog weer een wandeling door de kampong. Zoveel aardige mensen die nar je lachen en je begroeten. Kinderen die elkaar roepen omdat er witte mensen aankomen en haast juichend staan te lachen te roepen en te zwaaien.
De mensen wonen hier zo vredig, de één met alles netjes om hun huis, de andere straald armoe uit. De bananen bomen palmen en bamboe struiken maken alles zo mooi hier.
De laatste dag Java zit er bijna op, nog een uurtje of 2 en dan gaan we slapen, vroeg op staan op tijd naar het vliegveld en dan gaat de reis verder naar Bali. Vanuit vliegveld Denpasar worden we met een van te voren geregelde taxi naar Lovina gebracht, daar blijven we 7 nachten en al in de planning wat we daar willen gaan bekijken.
Dag Java, bedankt dat we mochten genieten van de cultuur en de prachtige natuur, wie weet tot een volgende keer

• 18 April 2015 - 08:42

Johan En Martin:

Al een banaan van de boom geplukt? Is t eten te eten? P

• 21 April 2015 - 09:57

Jenny Jassies-leasa:

Hallo vakantiegangers,

zo te lezen hebben jullie het naar jullie zin.
    en al zoveel gezien,.
    ja erna zoveel kleding ,je moet er van houden .
    voor de zomer is het wel heerlijk om zo luchtig jurkje/rokje aan te doen.

groetjes geniet er nog van.