bandung jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu bandung jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu

bandung jakarta

Blijf op de hoogte en volg gertenerna

12 April 2015 | Indonesië, Batavia

Bandung...druk..help wat een verkeer weer en wat een rijstijl....we zijn in bandung bij een kindertheater geweest. Waar we ook zelf op de anklung moesten spelen...dat is een bamboe muziek instrument. Verder daar nog wat gebouwen gezien uit de Voc tijd.zo ook vandaag in jakarta naar het bewaarde gedeelte bataviastad geweest. Vanavond afscheid genomen van jeroen en Christine. we voelden ons daar thuis. Maar de reis gaat verder. Nu overnachten in een hotel dichtbij het treinstation. .Morgenvroeg om 8 uur vertrekt de trein naar yogyakarta. ..wordt dus een lange rit maar zal zeker de moeite waard zijn.

• 12 April 2015 - 21:58

Gerlinda:

Leuk zo een beetje op de hoogte te blijven, van het doen en laten van jullie, geniet er samen van. Groet

• 13 April 2015 - 10:11

Marja:

Hoi daar... dat is weer eens iets anders dan in een vliegtuig.. Je kan wel veel zien onderweg. genieten van het uitzicht en even uitrusten. Dat zullen jullie wel nodig hebben na de drukke maar zo te zien heel gezellige dagen bij Jeroen en Christine.
    Blijf genieten... Groetjes, Marja

• 13 April 2015 - 12:04

Stef En Ineke:

Hoi, leuk om mee te reizen en jullie te zien genieten (via faceboek). Het anklung spelen leek me een geweldige ervaring. Veel genietplezier, Groet ineke

Tags: o