De planning van 8 april t/m 6 mei - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu De planning van 8 april t/m 6 mei - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van gertenerna Smit - WaarBenJij.nu

De planning van 8 april t/m 6 mei

Blijf op de hoogte en volg gertenerna

02 April 2015 | Nederland, Hoogeveen

De tijd gaat nu wel heel erg snel. Het meeste zit al in of ligt al naast de koffers. We gaan de eerste dagen naar Jakarta naar Jeroen en Christine. Met hun gaan we naar Bandung , waar we Nederlands erfgoed gaan bekijken en naar een kinderorkest. Jeroens verjaardag vieren de volgende dag. Met de belofte aan Christine dat ik slagroomsoesjes ga maken :) Moet toch af en toe even in de keuken staan. Batavia old city is voor de volgende dag gepland en dan overnachten in een hotel dicht bij het station om de volgende ochtend vroeg de reis te maken naar Yogyakarta met de trein. Wordt een lange reis van 8.30 uur. Vandaar na een paar dagen met vliegtuig naar Bali. Daar eerst naar Lovina en de laatste week zijn we in Sanur en dan 5 mei weer terug vliegen naar Nederland om daar op 6 mei weer aan te komen.

Word vervolgd :) :)

• 02 April 2015 - 13:31

Annie:

Ziet er goed uit Gert en Erna. Dit wordt genieten. Misschien kun je in Yokjakarta een cursus batikken doen erg leuk.

Succes met de laatste voorbereidingen.

Annie

• 02 April 2015 - 21:12

Ingrid:

Alvast een hele fijne reis, geniet ervan samen!

Groetjes Ingrid

• 03 April 2015 - 09:08

Gerlinda:

Heel veel plezier daar, en succes met de laatste voorbereiding....

• 07 April 2015 - 22:57

Johan En Martin:

Goede en gezegende reis! Geniet!

• 08 April 2015 - 10:38

Mik Lin Charissa En Quinten:

Hee ma en Gert ( oma en opa)
    Nog een paar uurtjes en dan vertrekken jullie al!!

Een super fijne en mooie reis toegewenst!!
    Geniet van jullie avontuur!!

Liefs en kuss

Van ons 4en!!